Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Tuesday, June 23, 2009

Ape Yang Menarik Tentang Desktop Aku...

tiap kali kalau ade org masuk kat bilik aku mmg ade yg akan terperanjat tgk desktop aku ni.. kompem macam2 dialog akan kuar dari mulut dieorg..

"ei.. comel nye... ni anak sape ni?"

"eh.. mane ko jumpe budak ni.. sebijik macam aku.."


"eh.. ko pakai windows ape ni... nampak cam buruk jer.."


"budak ni org mane.. jepun ke korea?"


"ni anak alex dgn shin ae ker?" (alex n shin ae tu pelakon dalam crite yg digilai geng2 aku)

hahaha.. macam2 reaction... sumenye jeles ngan baby ni.. kadang2 aku ngaku jer ni anak aku... aku kawin lari kat thailand mase balik msia tahun lepas.. hua3x...

yg sebenarnya saudara AINUDDIN telah mengdownloadkan gmbr budak yg comel ni.. aku pun tak tahu kat mane la die ni amek... tapi comel la...kalu ade depan mate mmg siap ar kene tenyeh2.. hua3x..

tu pasal gmbr.. blom lagi pasal gadjet2 kat tepi desktop tu.. yg kanan aku gune Yahoo Widget... yg kiri tu aku gune Stardock... ni saje2 je gune.. sebab semat.. nmpk sket cam laptop APPLE.. (amboi.. laptop acer, processor celeron, RAM 1.5gb tapi nk brangan cam laptop apple.. hua3x...)

kat bawah tu pulak macam2 bende ade.. etisalat tu broadband punye.. kawan aku datang bermalam kat sini... dia nk call mak die so die gune broadband die n install low rate tu.. baru laju... dan macam2 folder ntah pape si AIN ni download.. haha

p/s - post ini tidak mengandungi sebarang moral of the story utk diambil.. saje2 aku mengupdate blog ini.. sbb rase tanggungjawab terhadap blog ini da kembali... sekembalinya internet di rumah terengganu ini... skrg org baru jer azan subuh... dan esok pg aku ade oral exam HISTOLOGY... dan aku sedang menanti paper terakhir utk aku pulang ke msia!!!!

5 comments:

Dr. T said...

gambar desktop tu aku yg donlod la....
ainuddin donlod yg laen...
sedey aku....:(


hahahahaha.......

Dr Marami said...

hahaha... same jer... the same baby.... mu donload lagi besar... ain punye kecik.. tapi byk gambar.... Dr T dok tahan oo.... mendalam giler maksud...

Anonymous said...

bdk tu blakon lam cte my baby n i...
comey gleeee....

Dr Marami said...

aku tahu sape komen ni... amy semperit op??

Nadhirah Ahmad said...

this is mason moon. half korean and half canadian. come. bes bleh amik sel ye, wat klon jd anak sy. ha..