Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Thursday, July 30, 2009

Aku da Bengang...

aku da bengang..
aku betul2 fedap...
aku rase nyesal lak...
kali ni aku pasti aku silap buat keputusan..
dah terbeli nk wak camne...
dah la mahal!
hurm....
nasi da jadi bubur..
tu la...
keras kepala sangat..
tak nak dengar cakap kawan2...

kenapa aku buat camni..
aku tak patut...
kalau murah takpe..
ni mahal!!
ko tak reti ke???
aritu ko jugak yg cakap nk..
skrg ko dah tak nak pulak...
tu lah ko...
cepat bosan sgt...
ko ni mmg tak patut ar...

abes ape ko nk buat skrg marami??
ko nk jual jugak ke mende tuh??
ko jual la...
skrg da kuar brand baru..
kompem yg ko punye tu ketinggalan..
merudum harge jatuh...
padan muke ko...
sape suh ko tak sabar...

marami2....
ape nk jadi ng ko ni...

hurm...
aku da bosan ng iphone..
aku isytiharkan aku nk jual...
sape nk???
ni aku sertakan gmbr kat bawah....





hahahaha... sape suh korg layan jugak post ni...
murah3.... skilo dua hinggit!!

4 comments:

Hares Takeery said...

innal haroma bayyinun!! rohok mu! aku ingat kan sbb rosok ke, jatuh lam mangkuk tandas ke..kene kerik tikus ke..jatuh bangunan ke! bgurau senda guh mu ni!

Dr Marami said...

hidup ini perlu bergurau dan senda... hua3x

Abdullah Haris Zakaria at-Takeeriy said...

senda x pe..kalu sendu sendawa? x ke sedut sokmo! kalu sumbat lagi teruk. kalu denyut..lagi2 laa..haha

Dr Marami said...

mboh... denyut tu ade pade makrof sahaje... jgn sebut2...