Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Saturday, July 25, 2009

Final Exam!!


aku semadikan kenangan aku ngan kengkawan aku di blog ini.... bagi aku, bile bersama kawan2 aku, terpahat satu kenangan yg cukup manis utk aku ingati di hari tua nanti. (cehwah, ayat jiwang giler..mat romeo tul).. gmbr2 ni faarise yg edit so aku susun2 jer la... kalau ade satu gmbr saje tak best gak kan.. baik aku buat byk2 gmbr... hehehe... so sesapa nk buat wallpaper silakanlah download ye... hehehe

0 comments: