Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Monday, April 13, 2009

Kalendar Version Dr Marami....


aku pun tak taw dari mana datangnya idea nk buat kalendar ni... saje daripada aku buang mase baik aku buat kalendar pulak... aku ni suke explore.. so macam2 bende aku nk explore lam komputer aku ni.. ni wonder la dah byk kali aku setup komp.. sape2 yg nk buleh la download kalendar ni... mmg tak laku!! hahahaha!!Photobucket

0 comments: