Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Thursday, August 13, 2009

Kenangan bersamamu Medan~~

memandangkan dah ramai sangat nak aku update sal medan ni, so aku terpksela mengupdatenye.. maaf sebab lambat sbb aku menunggu kehadiran gmbr2 dari kamera mak sedara aku.. kamera aku takde gmbr sgt.. malas nk suh org amek.. so byk kat kamera laen.. asal ade kamera yg sedang on, aku ngan spupu aku tuh akan mula beraksi.. (fotogenik la katekan...)

journey in medan ni sbenarnya ambil mase 4 ari 3 malam.. spenjang 3 malam tu, aku bermalam di 3 hotel yg berbeza.. mmg best.. (yela org support).. mak sedara aku cakap, hotel yg kiteorg duduk ni 4 atau 5 bintang.. tapi die punye rent murah.. tak macam msia.. ari pertama aku sampai kat medan kejap, tapi terus ke tasik danau toba.. 3 jam perjalanan.. hari kedua di Berastagi dan hari ketiga baru la aku berada di Medan a whole day!!! korg yg membaca leh enjoy gmbr2 aku ni.. ade pape soklan korg tnye ler.. mane tahu korg nk gi jugak ke.. hehehe


kat klia... menunggu bagasi dari Terengganu... sume pakai topeng.. seram~~


ni da sampai kat medan.. tu musyrif kami... Pak Idris namanya~~

Restoran pertama kami di Indon.. mkanan mmg sedap!

Ops... Tumpang lalu~~

menunjukkan bakat yg tak seberapa~~

Sekitar hotel kat Danau Toba... p/s : kalau nk mandi kat kolam, kene pakai swimming suit.. tapi aku hentam saja!!


Cantik!!


Tasik Danau Toba... luas.. memang cantek.. memang indah... lengang dari kesibukan kota..


Kampung Cannibal~~


Mangsa korban dipancung.. kesian....


Kumpulan rock medan... bergitarkan gitar tradisional...


Danau Toba lagi....


eceyh.... ingat kat sape tu.. hahaha..


ade jugak yg menyibuk kat belakang~ p/s : spupu aku due org ni da ade org.. jgn tnye ape2


dari kiri ; abuya, teh mah, tenon, mek som... =)


Mat Bunga~


Group lawatan... memang sumenye sempoi lah!!!

0 comments: