Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Saturday, March 28, 2009

Aku Tak Tahu Kenapa Aku Jadi Camni~~


AKU TAK TAHU NAPE AKU JADI CAMNI~~
ungkapan ini sebenarnya dapat menggambarkan diri aku skrg....
dah masuk kali ke berapa aku sengaja ponteng kuliah...
worth ke kalau aku skip kuliah semata2 tak tido malam??
aku rase cam bersalah lak kat doctor2...
dieorg susah payah datang kat kuliah nk ngajar kiteorg..
dengan jumlah yg sedikit kalau nk compare ng budak2 arab~~
aku rase tak berguna jer...
kawan2 aku sume smgt gi kuliah..
tak malu betul aku mase dieorg kejutkan aku utk pegi kuliah jugak...
aku buat tak layan jer....

aku perlu sesuatu yg boleh boost aku utk rajin ke kuliah...
mmg sebelum ni aku byk kali skip kuliah sbb sakit...
tapi aku tak usaha nk lawan sakit tu, pakse jugak diri ni gi kuliah...
ape la nk jadi ng aku...
kalu mak aku tahu aku buat camni mesti nangis die...

saturday, 4.27pm, kat bilik aku sorg2 tak tahu ape aku buat~~

0 comments: