Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Thursday, March 19, 2009

Khas Untuk Azizi~~

salam sume.. kali ni aku nk bercerita sal EX-RUMATE aku... yg mane die ni dah tak duduk skali ngan aku.. (mmg la.. name pun EX-RUMATE).. aku buat post ni sbb die ckp aku tak sayang die.. tak sebut pun name die dalam blog baru aku ni.. so!! aku namakan post terbaru aku ini sebagai KHAS UNTUK AZIZI~~....

memang die seorang suami yg bagus~~

nama di dalam surat beranak ialah CHE NUR AZIZI AIZUDDIN BIN CHE KADIR, akan tetapi telah dipendekkan didalam kad pengenalan (nama panjang sgt....) menjadi CHE AIZUDDIN BIN CHE KADIR...(kalau tak silap ar... kalu salah sory ye ajiji tonte).. berumur rasenye dah 23 tahun.. besday die aku tak ingat sbb die penah tipu aku sal besday die dalam frenster.. (sampai skrg ana ingat!!!) statusnya of course la bukan cam aku.. die da kawin dgn zaujah nye yg comel..(kate die la). tapi die ckp single lagi sbb kuota die ade lagi.. (cakap kat toqwan!!!)

so die ni ade jugak la blog... TOQKIZONE.BLOGSPOT.COM.... sape2 nak kenal ngan die ni sile2 rajin menziarah blog die...ape aku nk cakap sal die ni eh.. tgk dari gambar atas sudah tentu che azizi ni seorang yg warak.. maklumlah hafiz 30 juz. slalu motivate aku mase down... maksudnye die da macam abg aku...byk aku belajar dari die sbnarnya dan die telah membuatkan aku menjadi smakin mtang!!! (betul ke.. sbb die dah mndorong aku utk 'MENGIKUT JEJAK DIE'!!!)


mmg tak matang~~

ha... tgk gambar atas lak.. mmg langsung tak meced... itulah keje kami spanjang tahun lpas.. bermain2 kat umah.. sampai kurang stdy... gile2 jugak AZIZI ni.. tak boring duk sbilik ngan die.. dulu aku akui mmg aku tkut nk dekat ngan die... tapo skrg aku dah boleh dah bergurau senda dengannya.. (maklumla.. AZIZI ni lanjut usianya... jauh beze dgn aku...)

aku buleh cakap sape2 yg dapat kawan macam AZIZI mmg BERTUAH ar...(aku lah tu).. so for AZIZI, sory ana telah mempromote hang secara tak langsung ni... maaf ler....

3 comments:

toqki said...

kenak nguh marami!!!!

arrggggghhhh tekang!! letok ar pic comey skit

amy mohd nor said...

toqki..ish ish ish..
psiko pelik je tgk gambo dgn zulfikri tu..
ish ish ish

Dr Marami said...

ahahha... siapa yg kenak org akan dikenak balik.. ngee~~