Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Tuesday, March 17, 2009

Kamar Bujangku di Bumi Orang~~

malam ini aku tidor lewat lagi.. menemani diriku ketika ini adalah BLOG aku.. yg baru saje ku reka...seperti menjadi kegemaran buat ku mengUPLOAD koleksi2 gambar yg aku ade.. kali ni ku ingin tunjukkan KAMAR BUJANGKU DI BUMI ORG kpd sume yg membaca...(sudi ke tak sudi ke suke ati korg la nk tgk ke tak)

saya suka bilik saya.. huargh3~~

ahaha... gambar pertama ni aku suke sbb ade gmbr lektok n katil.. dimana tempat yg slalu aku lepak.. (bilik kecik jer).. makne camni la.. hidup aku kalu tak kat lektok, mesti kat katil.. (maknenye aku malas stdy bukan cam kor.. aku ni asyik surfing jer.. explore bende2 baru) kat dinding tu aku hiaskan gambar2 yg aku ade... kengkawan skolah, kengkawan kat sni, gmbr fmily, sume ade lah... so bile aku stress stdy aku besenye akn tgk gmbr MOMMY aku(sory ye umi.. panggil MOMMY lak..hahaha) so daripada tu, aku dapat smgt nk stdy balik...

bile ckp sal katil lak, katil aku asalnye kat atas, memandang kan rumate ku dah pindah, so aku BERMAHARAJALELA di katil bawah ni.. membuat aku senang tido.. (decrease level of bed will increase level of sleep, will decrease level of STDY.. apo nk jadi ngan aku ni)


buku jer banyak.. bace belum tentu~~

gmbr ni pulak gmbr kitab2. bukan aku punyer.. aku punye level2 pling bawah, ade sikit level 3.. yg lain rumate aku punyer da... (bila la aku nk habiskan sume kitab2 tu...nk bace arab pun gagap2 lagi).. gmbr satu agi adalah TIVI aku... mmg sini la port aku ng kengkawan TGK BOLA.. especially FAHMI n ZUKET... (mmg aku tak puah ati ar.. Manchester United tak kuar TIVI agi.. huhuhu~)so kat sini ar aku slalu GOCOH ng budak due org tu....

nilah bilik org bujang.. nk compare ng bilik pompuan jauh ar beze.. lagi bersih kot.. ade teddy2.. aku punye takde ar...(tapi bilik ZUKET ade jer...)

aku pun takde idea ape nk tulis kat blog aku ni.. so buat mase ni kenal2 la ngan aku dulu.. then kenal bilik aku.. kenal famly aku.. kenal kawan2 aku... kenal tempat aku bljr... kenal sume la sng.. :D

4 comments:

toqki said...

sartoga ana!!!
gtu ar marami...
xingat da ana lening..
nk sebut nama ana pon xmboh
sgh pilu hati ini....

Dr Marami said...

hehehe.. nanti ana akan post satu bende sal enta.. ana akan crite sume.. puas ati???

toqki said...

tak nak..oh rindunya tivi ituuu..ps2 yg ku sayangi

Dr Marami said...

tu la... ke nk beli ngan ana?? beres jer.. :D