Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu untuk tertawa kerana tertawa itu muzik jiwanya, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pokok kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu untuk beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.....


Monday, March 16, 2009

Sesi Anatomy Bersama Dr T!!!

Pagi ini aku membawa diri aku ke maktabah untuk stdy bersama-sama kawan2 aku.... hari ni cikgu kami adalah Dr T. Ha.. bukan Dr Tough, tapi DR TARMIDZI.... dengan muka yg baru bgun tido akibat tak dapat tido lena smlman (ni blog punyer pasal la ni...) aku trun dengan keadaan CEREBELLUM aku belum pun bersedia.. akibatnya, aku terhuyung hayang bila berjalan atau dengan bahasa saintifiknya “DRUNKEN GAIT”..



DrUNkeN GaiT~~


bagi sesiapa yg ada masalah seperti ini selepas bangun tido,biasanya ia adalah normal... siapa yg takde masalah2 camni, sebenarnya ada masalah.. (apa punye bahasa da aku pakai) mungkin anda mempunyai CEREBELUM yg bagus.. (tak macam saya)...

hari ni DR T telah ajar saya NEUROANATOMY.. yg mane saya ade masalah jugak ngan subjek ni.. walaubagaimanapun, DR T telah ajar dgn baik skali, hasil gabungannya dengan DR A (Aizum Sarbeah)..ade jugak doktor2 lain yg trun join sekaki, DR ZUL, DR FARIS, DR NAD, and DR POSH....(bagus budak2 ni.. rajin...)



DR ZUL, DR FARIS
, DAN DR TARMIDZI... sumenye khusyuk sdg bljr..
DR TARMIDZI
sedang mncari maklumat dalam bukunyer~~

i hope pasni kite sume dapat trun awal lagi neh... rase kejap sgt stdy....

0 comments: